Älskar allt!! <3

 
Haha, lappen kvar ;)
Hej alla underbara människor! Hur är läget? Känner mig fett glad just nu, allt bara rullar på. Vet vart jag har alla och vilka jag kan lita på. Känns as bra! Åh vad jag älskar allt just nu. Låt det inte ta slut!! Haha, hoppas ni mår lika bra som mig :*

Komentarer
Postat av: SimSim <3

Hej SimSim här! Jag vill bara tipsa om min blogg som inriktar sig helt och hållet på Sims 3 nerladdningar. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)

Jag har i 13 år samlat de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till mitt simspel, och nu delar jag med mig av allt det jag hittat.
Jag är inte här för att konkurrera med en massa Sims 3 bloggar utan jag har bloggen enbart för att ni ska kunna ladda ner så säkert som möjligt.

Tillsammans med Simmelie testar vi allt i våra egna spel innan vi lägger upp det i bloggen, därför kan ni alltid vara säkra på att det inte händer något i ditt spel eller din dator!

Kika in och se om du gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, eller kommentera hjälpcentret ifall du har något problem!

Hoppas vi ses!
<3 SimSim

2013-01-21 @ 12:43:52
URL: http://simsim.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback