Mycket att göra

Suddig och dålig bild, jag vet
Ska städa rummet, Dammsuga, städa förrådet (kanin hyllan), hjälpa mamma med att flytta in ute möblerna och (studdsa). Så vet inte om jag och Olivia hinner göra något idag men vi har ju gympa träningen och nu kommer det (för min del) att börja sattsas lite hårdare på både den och ridningen så att jag tar mig framåt och inte stannar eller börjar backa, det betyder inte att jag inte kommer hinna vara med kompisar eller hinna med skolan utan på träningarna kommer jag koncentrera mig mer och kanske lägga på hoppspecial också och även medryttarhäst som jag ska rida på lektionerna. Men nu tillbaka till verkligenheten städa. /Emelie

Komentarer
Postat av: melanie

sv: ja,allt är superbra! själv då? :)

2012-09-30 @ 15:31:54
URL: http://mmifoto.blogspot.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback