Åka som volontär till Kambodja

Rösta gärna på min pappas moster. Det handlar om att hon vill åka som volontär till Kambodja och jobba på ett hem för flickor som blivit felaktigt utnyttjade. Min pappas moster skickade ett mejl till mig och så här stog det:
Hej,

Förklaring hur jag blev filmad på Viking Line 13 sept. Var på konferensresa med HSB Norra. På väg till Taxe-freebutiken blev jag stoppad av två representanter för glenfiddic. Blev tillfrågad om jag hade en dröm, om jag har MÅÅNGA svarade jag. En dröm är att åka som volontär till Kambodja och jobba på ett hem för flickor som blivit felaktig utnyttjad. Toppen tyckte de vi måste filma dig och lägga ut på hemsidan, du är med och tävla om en resa för 50.000.— enligt min önskan alt är att besöka wichy destelerriet?? i Scotland. Skicka ut det till dina facebokvänner för att samla röster blev jag ombedd. Nu är jag inte på facebok så kolla om det fungera att rösta utan att jag är med .;)

Så nu är jag där på hemsidan och min engelska blev bla bla, men modigt ändå tycker jag.
Slutar aldrig att anta utmaningar

Kram
I B
 
Så ni får väldigt gärna rösta på henne HÄR , dock måste man ha Facebook. Tack på förhand. Puss //Emelie

Komentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas hon får åka :D

Klicka på bilden i det här inlägget & hjälp mig att vinna en ziperall :D Ifall du har en blogg så kan jag länka den i ett inlägg på min blogg som tack! :)
http://idahtt.blogg.se/2012/october/gullig.html
tacktacktack ifall du orkar göra mig den här tjänsten! :D När jag skickar det här till dig så ligger jag på plats 16, så jag hoppas verkligen att du vill hjälpa mig! :)

2012-10-24 @ 15:13:17
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Cheersisterss

Hoppas att de blir hon:) händer imon då?:)

2012-10-24 @ 20:39:46
URL: http://nattstad.se/cheersisterss

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback