Last training


Har precis kommit hem från skansen nu. Vi var där NU för att vi jobbade om samer för TVÅ MÅNADER sen. Det var iallafall kul. Vi hade en guidening i en timme sen fick vi göra vad vi ville! FAst inte köpa godis... Det första jag, Evve, Wilma, Tilda och Clara gjorde var att gå till Borgnästorget(kommer inte ihåg vad det heter)för att köpa glass, godis och sockervadd. Tror jag köpte (på hela dagen) 4 klubbor, en melonrem (S?), en glass med 2 kulor (som jag och wilma dela på) och nåra fler saker hehehe. Vi hade iallafall kul! Ska gå och ta en till av olivias och mina cupcakes, så otroligt goda. Puss

Komentarer
Postat av: janet

sv: hej, aa de skulle jag vilja göra :)(förlåt för sent svar)

2012-05-10 @ 15:39:56
URL: http://janetsmakep.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback