Finaste Emelie

söötnoos.

Tråkigt med dumma kommentarer. Hur orkar man?? Förstöra för andra och skriva anonym och utan länk. Kan hålla det för sig själv om man tycker så men det är inte helt shysst. Här lägger vi upp våran vardag, det är inte meningen att vi ska få taskiga kommentarer för det.. Men dem har väl inget liv antar jag. Nu ska jag kolla upp deras IP adress och kolla vilka det är. Sen får jag se vad jag gör. Skickar kanske en lätt anmälan. Det var inte så jätte farlig kommentar med vi uppskattar det INTE! Skaffa liv...
_______________________________________________________________________________________________
Igår var jag med Emelie. Tog bilder och hoppade studdsmatta. Jätte kul! Planerade lite inför våran suprise som kommer om någon månad. Läängtar så! det ska bli enormt kul. Har städat mitt rum nu och ska väl hitta på något snart. Emelie är på badhuset med sin lille bror som fyller år. Grattis till Hugo! Puss


Komentarer
Postat av: Sofia & Elli

Skolavsltnings klänningen : Check!

Kommentera gärna vad nin tycker!



Kram!

2012-05-17 @ 11:57:55
URL: http://ellisofia.blogg.se/
Postat av: Sofia & Elli

Köpte den när jag var i dbai, men det kanske finns liknande på nelly eller nåt :)

2012-05-17 @ 12:08:02
URL: http://ellisofia.blogg.se/
Postat av: Sofia & Elli

Ojj, förlåt har haft lite mycket o göra de sista.. :)

Gör inlägget n, inte säker på att de fnkar, men det är ppe senast i kväll! :)

2012-05-17 @ 12:09:15
URL: http://ellisofia.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback