MEJL FRÅN BÄSTA SANNA!!:D

ÄNTLIIIGEN! Se upp i skogarna vid Lagnö, för nu kommer viii!!


Vad ska vi göra då dessa dagar? Jo, i grova drag så kommer vi att...
- ha sjukt kul ihop med varandra!
- fokusera på att snurra runt så många nya övningar som möjligt på trampetten!
- ha en nice mello kväll! (HEJA BJÖRN!)
- slipa på vår matta- teknik!
- leka massa lattjo lekar!
- träna på svårigheterna i friståendet!
- äta god mat!
- läsa en och annan god natt saga i vanlig ordning!
- och mycket, mycket mer!!!


Helgens meny, ihopknåpad av brudarna själva:

Middag fredag: Super Smarrig Kyckling Surprise med Potäter och En Magiskt God Sås!
Lunch lördag: Den Bästa Spaghetti i Stada´ med Ljuvligt Doftande Köttfärssås!
Middag lördag: Your Own, Homemade Pizza!

Tack Carina, som bokstavligen "kirrar biffen"! Jag mailar en inköpslista sen! Puss på dig!
Tack Åke Kråke, som förhoppningsvis styr upp MelloKväll Sändningen! Jag håller alla tummar jag har att det går att lösa!



EFTERLYSNING INFÖR LÄGRET!

RYMLIG BIL (TYP SKÅPBILS VARIANTEN) SOM KAN KOMMA TILL ÖSBYHALLEN PÅ FREDAG CA. KLOCKAN 17 OCH HÄMTA EN TRAMPETT OCH EN SATSBRÄDA OCH FRAKTA DEN TILL LAGNÖ, SAMT EN RYMLIG BIL SOM KAN FRAKTA TILLBAKA DEN TILL ÖSBY EFTER LÄGRET PÅ SÖNDAGEN.


Och här kommer en packlista i vanlig ordning:

Sovsäck/Liggunderlag/Madrass/Täcke what ever!
Kudde!
Nåt att sova i!
Nallen men stort N! För min del blir det min gris då, Bamsen. Han har alltid, och kommer alltid att följa med!
Tandborste och tandkräm!
Duschprylar!
Handduk!
Träningskläder givetvis!
Ev. skydd!
Vattenflaska!
Ev. mediciner!
Vanliga kläder!
Träningsoverall!
Har jag glömt något? Troligvis.. men ta med det då!


Jag tror det var allt från mig för denna gång då. Jag hör av mig igen om något skulle poppa upp.
Men som sagt, en bil till Ösby vore toppen om någon har möjlighet att hjälpa oss med!

Puss och kram!
Sanna!



Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback