Vilka är vi?


Linnéa Östling - 3 medlemmen

Jag älskar gymnastik, fotografera, vara med kompisar & blogga. Jag har också en egen blogg där jag lägger upp mina egna bilder jag tar med antingen en systemkamera eller från min mobil (Iphone 4). Jag är 12 år och ska fylla 13 hösten 2012. Många kramar från Linnea!
Olivia Blomqvist Nimbratt - 2 medlemmen

Hej hopp! Jag gillar och vara med kompisar, vara i gymnastikhallen 24/7 och jag älskar att fotografera. Jag är 12 år och ska fylla 13 i juni [7 juni]. Jag är galen och älskar att busa. När jag blir stor ska jag antingen bli fotograf eller bli advokat. Men det dumma med att vara advokat är att man nästan aldrig är hemma, jag som ska ha 10 hundar. Jag har också en blogg där jag också lägger upp foton från min och mammas kamera CANON EOS 20D - 16-33 mm. Hoppas ni gillar våran blogg! Puss Ollie.


Emelie Nordström - 1 medlemmen

Tja, chefen här! Det är jag som har startat ziingobloggen och själv är den som väljer hur det ska vara här, haha nej jag är en snäll tjej som är 11 år men ska fylla 12. Jag är rider och älskar gymnastik. Försöker planera hur jag ska övertala mamma & pappa hur jag ska få en häst, svårt! Brukar åka hem till Ollie och äta äckliga kött bullar. Det var jag. Vi ses!
Amanda Ölund - 4 medlemmen

Hej alla! Jag heter Amie och är 11 år men ska fylla 12 i juni. Älskar gymnastik och tzukka och vännerna. Har också en egen blogg. Kanske inte kommer göra så många inlägg här för jag har inte så mycket tid just nu. Hoppas ni gillar bloggen! Ha det bra kram Amie!

Komentarer
Postat av: Emie

Lägg upp videon när vi lagar mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-06 @ 15:56:21
URL: http://ziingogirls.blogg.se/
Postat av: Emie - Dagens blogg - www.ziingogirls.blogg.se - vinnaren vinner en stor fet länk på vår blogg och en suprise!

NUUU Ollie!!!

2012-03-29 @ 15:41:26
URL: http://ziingogirls.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback