SÖKER MEDRYTTAR HÄST/PONNY!

SÖKER MEDRYTTARHÄST!

Hej!
Behöver du en medryttare på din häst/ponny? elr vet du någon som behöver det?
Jag är snart 12 år och söker medryttarhäst/ponny. Jag är 160 cm. Jag har hållt på med hästar HELA livet och gått på ridskola i nio år nu. Jag har precis växt ut min förra medryttarponny som är en c-ponny. Jag går lektion en gång på stallet Gustavsbergs Ryttarsällskap i Gustavsberg. Jag tycker både dressyr, hoppning och uteritter är kul så det spelar absolut INGEN roll.
Jag har tid att rida ca 3 ggr i veckan elr mindre.
Komentera här nere om du är intresserad så kan vi prata mer sen :)
Kram Emelie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback