On my way home


bilden blev liten för tog med mobilen.... och det gick inte att ladda upp större.
Men ialladfall så var det en häst som rymde från stallet precis ovanför vår skola när jag skulle hem så då var det ju bra att just jag kom hahah nej men det var bra att nån soom var häst van kom iallafall (som jag hahah ego ja e) så ingen rusade fram och skrämde hästen och gjorde sig illa. Sen efetr några sekunder kom en ridlärare (som jag ridit för, fast på gurs) och en elev (som går i fyran på lemshaga) och ledde upp hästen.
Är bara hemma och mellanlandar. Ska ta bussen till stallet om några minuter så det blir bra. Hoppas jag INTE får Silver för det är hoppning och han är dressyr häst! Men jag hade honom förra veckan så får nog honom ändå men aja det blir bara en utmaning, vill hoppa ute idag iaf , ska frågom om vi får! Men måste rusa nu. Glöm inte att du kan vinna ett laptop skin, kolla i menyn, längst ner under rubriken : Länkbyten. Puss

Komentarer
Postat av: I L ' - inspiration

sv: tänker verkligen inte ta bort er, jag blev eran 88 följare tror jag?

2012-06-05 @ 17:33:55
URL: http://inspirationpictures.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback