Midsommardagen

Bild som min bff Evve tagit! Åhh! saknar henne så mycket! Hon har varit på ridläger på Grällsta och vet inte när hon kommer hem!
Dagen efter midsommar nu, midsommardagen. Har tagir det lungt hela dagen. Fick otrolig huvudvärk på förmiddagen! Inte kul så låg i sängen hela morgonen. Och vet du Olivia och ni andra! Jag sov till halv tio! Hahah för er som inte vet så är det så att jag typ inte KAN sova länge. Det är jobbigt speciellt om man varit uppe länge dagen/natten innan, som igår jag var vaken til halv fyra ungefär, vi hade ju gäster och sen fixade jag lite grejer. Skratta inte nu men var ute och hoppade med min kanin där vid tre! De är ju natt djur så han var jätte pigg! Men inte jag... Så det blev inte så länge. Men nu ska jag fortsätta kolla på matchen Spaninen - Frankrike
Heja Spanien! Elr vad tycker ni? Puss

Komentarer
Postat av: Nina

Fin blogg :D

2012-06-23 @ 21:18:08
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du göra ett bloglovin byte?:)

2012-06-24 @ 11:26:22
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback