Whistle

Snart påsklov
 
Har tagit sprutan nu.... Och jag säger en sak... AJ! Gör jätte ont. Hoppas jag kommer kunna såga och fixa hos Emie bara!! Hon ska sova hos mig hoppas jag omm mami kan bestämma sig nån gång! Ser inget hinder med det egentligen s¨undrar varför det tar sådan tid. Mami tycker ju om Emie så det måste vara något annat... Men ni ska inte behöva lyssna på mig. Jag lovar att jag ska tag tag i bloggandet igen! Men har liksom inget sug juste nu... Men looovar att det kommer komma igång så fort jag kommit hem från Thailand och skolan börjar. Då blir det även lite update om Lille brockolin Quindra (Wille är sparris)!
Blir en av mina favorit låtar här:
 

Komentarer
Postat av: Emma Lannebrink

sv: det är helt okej, sj? :)

Svar: Jo det är bra :)Bloglovin byte? :)
Z I N G O G I R L S

2012-07-28 @ 15:25:43
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback