Svar på tal - Varför bloggar de inte?

När kommer Linnéa, Olivia och Amanda börja blogga igeen?????
________________________________________________________________
Fick vi en fråga om! Jag EMELIE undrar också det! Jag kan ju inte svara på det, för de har ju egna liv och så men kunde ju vara kul om de tog lite tid till att blogga här också! 
 
Men den här veckan kommer det nog inte bli så mycket update för Olivia för hon är på hundläger så det funkar inte men SKA prata med henne när hon kommer hem (och jag)!!
 
Linnéa vet jag inte alls! Ska ringa henne så fort jag kommer hem nu eller så fort jag kommer hem från Dalarna, och se om vi kan göra något för då ska jag prata med henne också! Men hon bloggar för fullt på sin egna blogg men inget här så det kan ju inte vara "jag har inte tid"....
 
Amanda hon har också en egen blogg (vad jag vet) men  vet inte om hon bloggar där. Hon har ju gjort samanlagt fyra inlägg på denna blogg på över ett år!  Så det känns ju inte firekt som om hon bara PANG kommer börja bogga igen!
 
Vad skulle hända om JAG  startade en EGEN blogg? Skulle det vara någon uppdatering ALLS här?  Nej jag tror faktist inte det! Just nu får jag TVINGA alla tre att göra inlägg och oftatse är det "jag har inte tid" elr jag har ingen dator" men eftersomm båda de har den mobilen som går att göra inlägg på så... VRF BEHÖVER NI EN DATOR???? Jag har ingen sån mobil (men ska få) och då hoppas jag kunna göra inlägg på den så det blir ännu mer update från MIG! Men det är ju inte roligt att bara en gör inlägg elr vad tycker ni?
Just nu är jag faktist så ledsen och sur på alla tre att jag skulle kunna ge de en riktig utskällning! Men vill inte det för vet att de skulle bli ganska ledsna, MEN VAD SKA JAG GÖRA DÅ?  JAG kommer inte heller fortsätta blogga så länge till om DE fortsätter såhär! För om DE tror att JAG tycker dethär är kul är de ju verkligen ute och cyklar! Sen tycker jag det är taskigt mot ER om ingen bloggar! Ni är ju snälla och håller statistike uppe så det ändå är 100+ MEN vi har redan förlorat ÖVER 70 läsare! Fatta vad ledsen man blir! Sen vet jag ju inte om det bror på att de inte bloggar ELLER om ni tycker bloggen är tråkig eller något sånt!
Men JAG hoppas det ser detta inlägg och tänker till lite! Sen hoppas jag också att det är ca 5 NYA inlägg här på bloggen! För VEM klarar sig utan Olivias vackra bilder? och VEM klarar sig utan Linnéas roliga inlägg? Inte JAG iallafall! 
Ni får gärna komentera om vad ni tycker om att de inte bloggar! Jag tror inte de har takigt det på allvar när jag har sagt till de men om ni också kan göra det så kanske de börjar tänka lite!
Som sagt blev ett helt deepshit inlägg om detta! Men jag kanske var tvungen? De kanske kommer tillbaka nu, så att majsboll blir hel igen? Vem vet?
 

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback