My life My rules

Japp dt e dina flugglasögon´Olivia (man ser ut som en fluga er hur?).
Mitt liv mina regler! Japp så e det! Jag gör vad jag vill! Ingen kan hindra mig när jag bestämt mig för något. INGEN.
Du kan försöka men veta att du kommer misslyckas. Jag tar mina beslut och jag lär mig av att misslyckas. Men att klara mitt liv? Det vet jag bara 3 st som skulle klara.Evelina Kindstrand: För att hon redan har mitt liv, hon står ut med mig varje dag, lyssnar på mig när jag e ledsen och delar min glädje när jag är glad! Hon har redan ett exakt likadant liv. Hoon delar alltså mitt liv med mig!
Olivia Blomqvist Nimbratt: För att hon går i samma grupp, hon får samma motgångar, samma framgångar och hon kämpar i skolan, får sjukt bra betyg så 3 dagar med hästar till skulle hon nog klara. Hon är en halva av mitt liv
Linnéa Östling: För att hon går i samma grupp, hon får samma motgångar, samma framgångar hon kämpar grymt i skolan och tar sig tid att åka buss 45 minuter varje dag! Hon delar halva mitt liv imprinsip.
jag skulle kunna lyda mina föräldrar och yada yada men jag gör som jag vill och det är vad mina föräldrar vill! Visst skulle de säga stopp om jag gör något alldeless crazy men de litar på mig och jag sviker de inte. Men en sak är säker skulle jag följa någon annan, skulle jag härma någon annan, skulle jag inte ha ett eget liv! Va dig själv, alla andra är redan upptagna!

Komentarer
Postat av: Evelina ;)

Aww! Det finns inen finare än du! Du vet att jag alltid finns där, vad som än händer! I love u gorl, You know that i Love u! <3<3<3

2012-07-27 @ 18:21:03
URL: http://cexet.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback