Film dags

Film dags med my family now! Vet inte riktigt vad vi ska kolla på men flörst blir det iaf 112 på liv och död på 7 ! Sen någon film! Vad är eran favvo film? Behöver tips på nya filmer.... OM jag kan slita mig från twilight (blir nog den ikväll heheh) . För er som inte vet ÄR  jag BEROENDE av TWILIGHT!! Det är just det livet jag vill ha, och jag tycker jacob förstör hela sista biten (i boken och filmen), snälla dissa honom Bella!!!!!!
OCH OM OLIVIA , AMANDA ELLER LINNÉA SER DETTA SÅ SKA NI VETA ATT JAG ÄR LITE IRRITERAD PÅ ER! Men älskar er fortfarande sååååklart!
Måste dra, Puss

Komentarer
Postat av: Emmy

Jag gillar filmen just go with it! :D

Svar: Hahah, blev inte den :( Nästa gång...hoppas jag ;) :)
Z I N G O G I R L S

2012-07-03 @ 21:50:34
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Emmy

sv;
Okej, det är en bra en.. :D

2012-07-05 @ 17:05:53
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback