Zingotime !!! ☺♥

Hej igen !! ♥
Vi vet att vi har varit dåliga på att uppdatera bloggen men vi ska försöka ändra på det ... Idag var iallafall hela zingogirls samlat och vi var hemma hos mig ( Linnie ).    Ollie, Amie och Emie åkte buss till mig och kom fram ungefär 9:30 . men idag gjorde vi inte så mycket eftersom min studsmattan är bort plockad och vårt pingis bord var halv sönder :( så istället spelade vi trummor, Fotade, Var ute, och ändrade saker på bloggen !! Vi fick rätt fina bilder faktiskt och inte bara med kamran utan med mobilderna också.. Föresten kanske ni sett att vi har gjort en bildspels Header och av bilderna vi tagit idag så dom kommer jag inte lägga upp nu ...... ( Bilderna är tagna med kameran ) :
Super fin bild på ollie !!

Finaste emie
Photography by ; Olivia Blomqvist Nimbratt

O här e jag !! Fin fin

Shit va bra och desutom fin bilden blev eller hur ?

Det var några av bilderna som vi tog idag som blev väldigt bra !
Föresten har vårna status sjunkit massor så tipsa era kompisar OSV..
Hej då bloggen !!




Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback