Nada Gymnastik ):

Ingen gymnastik imorgon. Fyren har ingen gympa imorrn för tränarna skulle göra ett nytt fristående och sen skulle några grupper och ha läger aa så vi fick inte träna samtidigt. Dååligt!..
Idag har jag (Ollie) fotat, bakat, gått en promenad, bloggat, webbdesign tips "häär".. Jag tog massor med fina bilder. Det är jag som tar dem och annars skriver jag vilka som tar dem. DU får inte kopiera dem eller "ta kort" på dem via apple datorer. Fråga om ni kan få bilden i stort format.. mejla [email protected].... Jo men idag bakade jag maränger dem blev jätte goda. Små och rosa. Jag bakade dem ju en annan gång men då var det hos mamma. Eller det var för prick en vecka sen. Nu är klockan 20 i tolv så ska gå och lägga mig. Jag gick upp 8 imorse för att jag skulle ta maaassor med bilder till inlägget idag men jag la bara in 2 av dessa bilder jag har tagit. Iskolan skanske vi ska få Ipads istället för macbook yeeey! Fasst det är bättre med macar men roligare med Ipads.. Nu får ni ett par nya bilder som jag har tagit. Puss
Fototgraf; Olivia Blomqvist Nimbratt

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback