Life is a mystery you are my answers

Heej bloggen!

nu sitter jag Emie här vid datorn och skypar med Ollie :love: ... Men iallafall, igår var jag i stallet och då hoppade jag en av mina favvo hästar Navajo!:love: Och sen när jag kom ut från ridlektionen sa min första ridlärare(Annelie) att jag fick säga "hejdå'' till QeyBack (Min andra favvo häst), ocj jag fattade ingenting vadå ''Hejdå''?? Ska hon flytta elr?? Och då sa de: Tjaa du vet hon har ju vart halt ett tag(?) och det har barar blivit värre och värre:( Så nu har vi bestämt att hon inte ska få lida längre...:( Så idag ska hon få sommna in... Jag började typ stor gråta för hon var som min lilla bebis!! <3<3 Så jag sa hejdå i typ en timme och sen gick de iväg :'(
:'(:'( så nu finns hon inte mer :(:(:(... Här kmr lite bilder på henne och mii:




Nu galopperar du iväg på trappalandas evigt gröna ängar!!:'( Jag var med dig från början till slut!!♥♥♥ Vi vann vår första tävling tillsammans KM(Klubb mästerskap) på Gurs. Du kommer alltid att ha en stor del av mitt hjärt oss dig!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ I LOVE YOU FOREVER♥! Miss You Qeyback♥♥♥


 *Till minne av Qeyback*

Sommaren 2010(QeyBack till vänaster)









Alla bilder är tagna sommaren 2010. Photo by: Åsa Nordtsröm.


Kram Emie


Komentarer
Postat av: Elliot Borgstrand

SYND

2012-02-27 @ 09:07:40
Postat av: NellieB

Sv. Klart du ska ha egen häst. Ja hade ridit i 9 mån. Men jagbtror ja aldrig ahde utvecklats så här fort på 4,5 år om ja inte hade haft egen ponny å bra tränare. Ja rider 6 dar i veckan. Men medryttare elr hyr ponny kan vara en början. Så alla i familjen känner att dom hinner m. För d tar typ 2-3 h i stallet varje dag. För mig som har två kanske d tar 4-5h varje dag.

2012-02-27 @ 21:51:04
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: Evve you Knoooow ;)

OMG! NELLIE! IM YOURE BIggest faan ;)

hehe...Du är så sjukt bra på alla sätt! Och jag tkr så jäkla synd om QeyBack! R.I.P! <3 <3

2012-04-07 @ 19:31:02
URL: http://stallsiggesta.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback