Känslan man får när Nellie Berntsson komenterar ens inlägg!!!!!

Heej bloggen!

Nu när jag loggade in såg jag att vi hade 7 nya komentarer... Så jag kollade på de och sen såg jag att det stog NellieB på en av komentarerna!!!!!!!!! Ni undrar säkert vem det e och då kan jag svara att det är en tjej som är med i Ponnyakuten. Hon driver en av Sveriges största hästbloggar och är modell för HÖÖKS. Hon svarade på en fråga jag ställt på hennes blogg: När fick du din första häst?? Så ni kan ju läsa svaret på mitt inlägg om QeyBack. Så nu ska vi se om jag kanske lyckas övertala mamma och pappa att köpa en häst åt mig :) ;)Här kommer Nellies blogg: http://nellieberntsson.se/

Men nu till det jag gjort idag...! Jo jag har såklart kollat in Nellies blogg(det blev lite längre en jag tänkt mig... 1.5 timme hehe :love:). Sen har jag varit lite osocial ;) jag har kollat på tv, och spelat wii heheh:D

Imr ska jag till min kompis Klara så jag vet inte om jag kommer hinna blogga:( Men vi får väll hoppas att LINNIE, OLLIE ELR AMIE ett inlägg!!! ;) Nu får ni lite bilder på Nellie :D (seriöst min nya idol ;))


Hon e ju med i ponnyakuten :)



Sötis :love:
20120226-135612.jpg Hon och henne pojkvän Adam!! :) Söta dom e!! ;)









Kram Emie :)

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback