Nyttig man är




Känner mig väldigt nyttig nu. Har ätit naturell youghurt med frysta hallon, druckit ett glas juice utan socker och ätit en macka med ost och paprikabit. Det var vad kostsaren rekomenderade efter en träning (det med youghurten iallafall).
Jag tänkte ta en tidig kväll idag så jag ska gå och lägga mig nu egentligen men tänkte att ni kanske ville veta hur nyttig jag är hahhaha. Men jahapp nu har jag inget mer att skriva om. Tjaoo så länge då /Olivia

Komentarer
Postat av: cassandra gigel

sv; julhandlat och kom nyss hem, du?:)

2012-12-17 @ 22:35:31
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA emie det man inte skulle äta... ÄGG??????????

2012-12-18 @ 19:07:55

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback