My not perfect day




Perfect day... not!!!
Börjar dagen med att försova mig satt jag har en halvtimme på mig att hinna till stallet (helgtjänst). När jag kmr dit går allt bra... Men efter 2 timmar får jag springa till toan o spy... Sen sitter jag i ett hörn av cafeterian i en 15 innan papi hämtar mig. När jag kommit hem går jag o lägger mig o vaknar av atr jag håller på o spy. Springer in på toan och blääää spyr typ dubbelt så mkt.... Och jag typ kämpar emot o det kmr upp i näsan.... Nu har jag sovit i 3 timmar men blää har typ fått influensa!!!! :( :( :'(
Min peeeerfekta dag....!!

Komentarer
Postat av: Petti (du vet den där litt konstige)

Krya igen min kära dendärlittkonstigepersonensomskrattar24/7somföruthetteemie <333 <3

2012-12-22 @ 22:20:27
URL: http://powned.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback