Dåliga blogg.se


Godis.... Hehe



Asså ibland blir man såååå lack!! Nu har jag försökt komma in på blogg.se exakt HELA dagen!!! Men jag har fastnat vid inlogningen! Jag skriver in rätt mejl o lösen men det blir fel Hela tiden!! jag byter lösenord o provar det nya.... Nej det funkar inte. Men nu bytte jag tillbaks satt vi har vårt gammla (ifall ni undrar Olivia, Linnea o Amanda). Så nu kom jag äntligen in.

The day: Varit med Olivia hela dagen. Hon kom hit vid 10 o höll på aty frysa ihjäl så då gjorde jag lite choklad till henne så hon blev varm o sen var det bata att gå ut till kaninerna igen. Dom fick nytt o fräscht i burarna o ny utebana att leka runt på.... Nästa helg blir det att hugga julgran till dom oxå (vi kmr ta nån liten som nt märks att den e borta hihi)!! Ingen träning idag alltså. Och det var för att dom skulle fixa vikväggen (ni har säkert oxå em sådan i er skola) i Ösby... Den har nämligen gått sönder så den är nere hela tin o då blir liksom hallen dubbelt så liten.. Men nu e dey fixat så imr blire en normal träning + kostföreläsning.... Hoppas dom inte föebjuder godis för då kmr jag ha lite svårt o följa kostplanen, hehe (nee men lördagar e ända dagen jag äter det.... Men ändå haha). Ska sova nu satt jag orkar imr. Puss //Emelie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback