I live for you but you not live for me

Från förra året...
 
Bada står på mitt schema nu! Dyviken Med Olivia! Ca 225 grader varmt så det är ju skönt!
Iallafall så ska jag berätta va d vi har gjort de senaste dagarna!
Jo dagen efter att jag kom hem så åkte jag till Olivia och fixade och byggde hinder. Sen veckan som gått har jag inte gjort så mycket annat än att bygga på den nya kaninburen, måla den och hinder, tränat hoppning med Olivia! Så nu har vi kommit fram till idag och vad ja´g ska gör nu har jag ju redan berättat! Så imorgon då? Jo det kommer jag åka till Nacka med Evve oh ha en riktig Evve bäzza dag! Men nuuu är vi framme och mobieln får inte följa med! Puss

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback