Valborg


Idag är det Valborg! Jag är ledig från skolan och det är säkert ni också. Så fort mamma, pappa och Hugo kommer hem ska jag ta bussen till Ollie och då ska vi fixa lite saker som ni inte får veta förens det är säker att det blir som vi tänkt. Hah nu blir ni allt sugna på att veta vad det är va? Då kan jag säga att det e nåt otroligt gulligt... Opps nu sa jag kanske lite mycket... Ska skriva om nåt annat så jag inte råkar försäga mejj, såå:
Klockan fem idag så ska alla ledare i VSG ha ett planerings möte inför uppvisningen så då ska vi vara där en timma och sen ska jag hem och ollie går ner till en brasa i farstaviken.
Vi är ledsna att vi uppdaterat lite dåligt men nu ska bi börja ta igen det. Ska ta och släppa ut min kanin nu innan jag åker så han blir av med lite energi. Puss



                                                 GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL FOTOTÄVLING HÄR
                                                GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG HÄR
                                             GLÖM INTE STÄLLA EN/NÅGRA FRÅGOR TILL OSS HÄR



Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback