Så himmla TRÖTT!!!

Heej bloggen!
Jag fattar inte hur jag lyckades ta mig igenom den här skol veckan?!? Som ni vet så kom vi ju hem från Malmö i söndags och det blev väldigt sent, men på fredag ska jag hem till Ollie och då kommer ett LLLLLLLLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGTTTTTTTTTTTT
inlägg om vad vi gjort och såklart kommer vi bomba med bilder. Tänkte bara göra en liten uppdatering. Juste jag messade precis min kompis
Tindra och hon ska hjälpa mig med den nya headern så får vi se om den kommer upp idag eller någon gång i veckan!<3 Nehe nu ska jag gå ner och hjälpa mamma i köket för min pappa fyller år! Och imorgon kommer släkten. Så efter att jag hjälpt mamma får jag nog gå och STÄDA!!!!!!!






Kram Emie♥

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback