Nu ska jag packa!

Heej bloggen!

Gör ett kort inlägg nu för jag måste packa till.... Ni vet nog vad, men för de som har missat så ska vi ju åka till Malmö imorgon! Eftersom vi ska åka runt halv fyra tror jag det var så måste nog många i gruppen ta ledigt, jag (Emie...igen) måste iallafall det. Ollie och Linnie har tur för de har studie dag!
Nehe nu måste jag packa för jag vill ju inte komma dit utan nån dräkt eller tights, det blir ju lite tokigt! Så vi säger väll HEJDÅ! Så får vi se om Ollie, Linnie eller Amie gör något inlägg imorgon för jag kommer iallafall inte hinna (tror jag)!

Kram Emie =)
Kom ihåg att gå in på vår hemsida, Klicka bara HÄR!


Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback