Missat bussen (Emie som vanligt)♥

Heey Bloggen!

Nu sitter jag med datorn i handen (knät) och bloggar medans Emie är på väg! Jag kom hem kl 14.33 & Emie skulle komma 14.34 med bussen! men hon är ju som vanligt så klantig att hon missar den! till dig Emie (Passa tider) men inte så mkt att göra åt! men nu kmr hon snart! pallar inte vänta! Jag har precis hoppat s. Och nu gör jag ett inlägg! Jag och Emie siktar att åka hemmifrån mig kanske 16.15 så att vi kmrhalv till träningen.. Vi vet vi är lite konstiga! men vi måste hinna göra en film som i förr förra inlägget '' skit kul grej alltså! när vi kom på att göra en grej med mobben! FILMA en ziingo film!

Nu lite bilder! - Kram Ollie!--- Kommer nog ett inlägg här när Emie kmr!

- Laddar!
Gammal grupp bild :P


Den nya grupp bilden!



Kram Ollie! väntar nu på Emie! hon e sit seeeeeg!


Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback