Månadens försök!

Haha¨

Som hela tiden försöker man ju fixa till en snygg header in i bloggen, men hur får man in den! Jo vem vet det! svar: Ingen! Jag blev helt lycklig när jag gick in på snyggareblogg så såg jag att det bar ett erbjudande att man kunde fixa en header! så gick jag in fixade lite tills den var klar så skulle man trycka på  NÖJD? FORTSÄTT!                                                                                                                  
Och det gjorde man visst, men så kom det upp, 20 kr så får du din header! Gud vad man blev irreterad! Jag som slet för en liten header och så ska man betala! GLÖM OCH DRÖM säger jag bara!.. Men Emie får väl fixa den. Jag pallar inte med nå mer! Kolla bilden så blev det :/

Men nu skiter vi i det! och går vidare!
Emilias pappa har lagt upp en film på Youtube, alla varv vi kör osv. Så här kommer länkarna! 
Hopp

Fristående

Tumbling

Vi var bäst!    På andra varvet (2) (Rondat flickis salto varvet i slutet, Första är Amie andra är Ollie) Och Linnie kör Flickis x 2..
Så nu fick ni veta lite smått om tävlingarna! Vi är grymt taggade till nästa Hobo tävling!
kram Ollie


Komentarer
Postat av: Emie

Jag tror tävlingen hette typ Hubbes klack tävling, osäker.

Glöm inte att gå in på vår nya hemsida: www.123minsaida.se/ziingogirls

och som vanligt är det 2 i i ziingo!<3<3

Kram Emie<3<3

2011-10-22 @ 17:21:03
URL: http://www.123minsida.se/ziingogirls

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback