Vanlig onsdags träning

Hej bloggen!
Nu sitter jag och gör massor med läxor Matte & No. Jag och Linnié har ett jätte stort prov i No nästa vecka. Och sen veckan efter provet så ska vi ha ett jätte stort prov i matte! Satt det är nog bäst att jag pluggar lite mer en vanligt!
Nu ska jag väl äta midag innan jag går till träningen. Får se vad jag ska göra! Jag har en sån snäll mamma satt hon skjussar mig till träningen IDAG. Det är så mörkt nu kl halv 6. Men jag är inte mörk rädd eller så! Men jag pallar inte gå en km till bussen från mamma!
Japp nu kommer lite bilder!
Vi får se vad det blir för käk!
Kram Ollie!
Så här lyder det till nästa tävling! (månadens veckobrev!)
Hej hopp i lingonskogen!

 

Då va lovet äääntligen slut och allt e som vanligt igen, toppen! Träningen e igång o vi har siktet inställt på Hubbes om två veckor! En tävling som vi tidigare inte har ställt upp i så de blir spännande! Nytt för oss med den tävlingen e att första gymnasten sträcker upp och sedan gör domarna avdrag på ALLA gymnaster och räknar efter de ihop dom åtta bästa resultaten OAVSETT vart man står i ledet. Så med andra ord kommer ALLA BRUDAR vara me o tävla! Dock i fristående är de endast åtta gymnaster som deltar, men de förstår ni säkert… känns som att om tjugo brudar jazzar loss på fristående ytan, finns viss risk för otydlighet och osamtidighet ;)

Så alla gymnaster kommer vara med på golvet! tydligen! :D

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback