TjaTja

Heej bloggen!

Som igår så var jag hemma från skolan för att jag är SJUK, känns ju bra nu när det snart är hubbes(tävling, för de som inte vet det)!
Jag har ju lovat att jag ska lägga upp bilder från i måndags men vår kamera är lite konstig så det är bara pappa som vet hur man gör... Men tar lite fler bilder ikväll på träningen eftersom jag inte kommer vara med då:( men men det är bättre så än att jag är sjuk på tävlingen och inte kan vara med då!
En liten fråga bara, är det bara jag eller har den här terminen gått VÄLDIGT snabbt?? Och då menar jag allting skolan, gymnastiken, ja allting! Det känns som tiden bara har rusat iväg... Imorse vaknade jag och så tänkte jag det känns som igår sollentuna lägret var men det var ju egentligen flera månader sen!!! Fast det kanske är ganska skönt? Skolan känns ju kortare?!?

Det blir väll nt inlägg imorgon oxå, hade feber idag på morgonen så jag blir hemma imorgon....

BILDER:








Min bff gjorde en tavla med det här meningarna(nästan alla) så nu kom det med på bloggen!

Kram Emie!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥





Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback