Idol 2011

Hej Bloggen!

Nu titar jag på Idol 2011.. Jag (Ollie) hejar nog på Amanda tror jag! En fråga Vilka hejar ni på? Kommentera!








Dem här hejar jag på! :D


Amanda Fondell, ”Jolene” – Dolly Parton

Amandas magiska klang kommer till sin rätt – låten gör hon till sin egen.

Under genrepet blir hon frustrerad när delar av låttexten glöms bort. Sätter hon bara texten är hon solklar.

 


Moa Lignell, ”Superstition” – Stevie Wonder

Moa är ett litet glädjepiller på scen. Tyvärr drunknar rösten lite i bakgrundmusiken. Kan hon bara ta lite mer plats i morgon kan det bli ett kanonframträdande. För sjunga kan hon.


Kramiz Ollie!



Komentarer
Postat av: Emie

Amanda tror jag oxå

2011-11-14 @ 14:51:31
URL: http://www.123minsida.se/ziingogirls

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback