Fixar lite saker här på bloggen....Som ni kanske ser...

Heej bloggen!

Nu sitter jag hemma här och har feber... Jag fixar oxå lite grejer...Har inte hunnit så långt men nu har vi fått runda hörn(vissa datorer kan inte se det) och en klocka(tar lite tid för datorn att få upp den,hehe) sen så blir det nog nåt mer! Ledsen att det tar så lång tid med bilderna sen i onsdags, men jag måste sova mkt nu när jag är sjuk:( och då tar det lite längre tid...Jag ska skicka över min lilla mapp med saker man kan fixa här på bloggen till Ollie så hon oxå vet hur man gör, sen måste jag ha Linnie´s och Amie´s mejl address så de oxå kan få mappen!!

Nu ska jag gå ner och ta en alvedon för jag har sån huvudvärk!!!!Så ses...


KRAMISAR EMIE!!!!!

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback