FEBER!!!!!

Heej bloggen!

Nu är det fakitst jag som har feber... och vi har ju en tävling om en och en halv vecka typ! så igår var jag inte med på gympan för att jag skulle vila så kollade bara. Sitter hemma nu och har ont i huvudet! Snart ska jag nog försöka sova en stund till. Men aja man kan inte ändra det som redan har hänt så vi får hoppas att jag blir frisk tills tävlingen! Juste tävlingen, den heter "Hubbes klappjakt" och är en gren tävling det betyder att  man får medaljer för varje gren (Tumbling,trampett och fristående), det är bara 7 lag anmälda så det luktar ju lite medalj!
Så fort kameran är laddad så lägger jag upp bilderna och det som jag tog igår på dansen och träningen!

detta är vår tävlings dräkt("ute dräkten")


Haha lite bilder!


Kram Emie!<3:-*♥


Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback