Hjälp mig upp♥

Heey Bloggen!
Idag var det bara Emie & Linnie.Idag kom emie hem till mig vid 11. som vanligt hoppade vi studsmatta, fotade, hade jätte kul och mm.
Vid 1 åkte vi till Linnie's kusiner som fyllde år så vi var där och fickade jag och emie åt: budapestrulle, kakor, prinsestårta, och drack zingo och vatten♥ sen körde vi Linnie's lile brors radiostyrda båt det var jätte kul (det kommer bilder senare i inlägget) Och så badade vi det var super skönt och jätte varmt, vi hoppade bomben och dyckte och emie putade i mig flera gånger. När vi hade badat klart och skulle gå upp så ville emie ha hjälp upp på ett anulunda sett, hon sa:
-Hjälp mig upp och så tog han tag i mina bad byxor och ville att jag skulle gå upp medans hon hängde backom hon drog nästan bad byxorna av mig. när vi hade gått upp ur vattnet hellt så hoppade studsmatta igen och emie hittade någon som klassade ut mig min kussin gustav men han är facktiskt 14år och simhoppare.
ja det var väl allt ♥





Hinner inte lägga till flera bilder nu så det får bli mer bilder i morron<3♥

hej då bloggen♥


Komentarer
Postat av: Ziingo Girls

♥Linnie det borde vara du som skriver inläggen!

När jag läste höll jag på att dö och då menar jag verkligen DÖ av skratt♥

HAHAHA :-D

2011-07-16 @ 19:29:43
URL: http://ziingogirls.bloggg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback