Hejsan hoppsan!

Heej bloggen!

Vi är jätte ledsna att vi inte bloggat på typ 3 dagar men ingen har väll kommit på vad vi ska skriva om... Det händer ingenting just nu, inga tävlingar förns nästa år, ingen fyller år (tja förutom Linnie då som fyllde år för en vecka sen typ), det är lixom höst och det är den tråkigaste tiden på hela året tkr jag!! Eller vissa säger nog att det är vinter nu men det tkr inte jag... Vintern kommer när det har börjat snöa eller när skolan slutat! Vi har oxå haft lite problem för det är nån som har "hackat" oss... Eller jag fick ett sms från Olli förra veckan där hon skrev att det är nån som vet vårt... ja ni vet vad, och som har redigerat bilderna här på bloggen! Inte okej!
Men nu ska jag väll fixa mig i ordning (jag vaknade precis) för i eftermiddag så kommer mormor och morfar, och jag ska baka Zinog kakan! elr inte med ett Z på det kommer stå typ: Hej! Elr nåt sånt ni kan väll komma på nåt genom att komentera.. om ni vill såklart! Och sen vill vi tacka er för att vi har fått mkt bättre statistik! Tack!!!!!
Ledsen att det inte blir nåra "nya" bilder men jag skriver från vår gamla dator och den har ingen kamera:( men men ni får nån bild iallafall!



Dumma lagg dator... det tog 15 minuter för mig att ladda upp de här så det får bli mer nästa gång

Kramis Emie♥

Komentarer
Postat av: Olivia

OMG <3333

2011-12-21 @ 18:48:45
URL: http://gymnasttikollii.blogg.se/
Postat av: Olivia

www.gymnasttikollii.blogg.se

2011-12-21 @ 18:49:17
URL: http://gymnastiikollii.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback