Fler & fler!

Hej bloggen!
Nu gör jag lite över mkt inlägg men det är väl bara bra? Idag har vi gjort massor med saker. Har hört att Emie har slutat skolan nu men vi slutar imorrn tyvärr!. Nu är jag inne på fb & skype typ. Utifall om jag inte gör ett inlägg imorrn så kab jag berätta lite. Nova Jag & Linnéa Östling (Linnie) ska åka skridskor tsm i ekvallen. Det ska bli typ lite kul. Sen åker vi hem till mig och har lite kul. Och juste sen är det jul på lördagen. Vi har ju slutat gympan denna sesong. Tråkigt. Men om 3 veckor börjar vi igen och sen ska vi kanske åka på USM eller RM 2 vi får ho
ppas att det blir USm :) <333333
Men snart kommer mormor och ska typ vara här ett tag. Jag pallade inte vara själv här så hon fick komma. Ses antingen ikväll eller imorrn får vi hoppas! ♥

http://gymnastiikollii.blogg.se/

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback