Check -->


Linnie och Elin O.

Uppvisning på Lillsved för gubbar och gummor, 75:års Jubileum-Check

Roligaste träningen på länge, trampolin och airtrack-Check

Pratat/Planerat (typ) grym grej med Evve-Check

Taggad inför morgondagen, rida Naomi-Check

Lite grejer jag alltså har checkat under dagen, tycker det vart en ganska slapp dag ändå, bara jag? Ska iallafall försäka få i mig något att äta efter att ha pluggat spanska i 45 min, siffrorna 50-100 men nu kan jag dom: Cincuenta, cincuenta y uno, aa ska inte rabbla upp alla. Haha. Men klockan är ganska mkt och jag tänkte ta en tidig kväll sååå..... Godnatt mah lovers. Puss //Emelie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback