Småland

Påväg till småland nu! Vi har några vänner som har sitt somarhusa där så vi ska va md de i typ en veck/en halv. Men vet ni? Nu vill jag BARA hem! jag är trött, hungrig och ALLT! vi kom ju tillbaka från danmark igår så då sov vi på ett hotell en natt sen åkte vi nu tidigt på morgonen(vi har redan åkt ca 1 timme), det ända bra med denna RESA är att , det kommer bara ta 5 timmar hem och såklart när vi kommer fram för då ska jag slänga mig på sängen och SOVA!  KOmmer ksuta i att packa upp denhär gången för jag är SÅ trött! Sen hr jag en fråga till er alla nån som  har tid att messa med mig? Har så sjukt tråkigt så om nån bar vill mak my day genom att messa så vore det toppen(Skriv gärna: "Anna Andersson" som såg ditt inlägg på din blogg, ibörjan så att jag inte typ wtf? heheh det kan bli så annars)!!! Och snälla försök inte driva med mig isåfall, pallar inte det nu! Sry. Men nu ska jag fortsätta geeka på mammas telefon hehe. Puss

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback