Åh så äckligt!

Hej bloggen!

Åh det var så äckligt på bussen idag! Okej jag berättar hela historien!
Jag klev upp imorse runt 6.00. Åt frukost balblabla..... Sen gick jag till bussen. Gick me pappa lite tidigare en vanligt. Klev på bussen. Den var ganska smockfull med skumma människor. Satt mig i säterna i rondellen som var lediga. Sen såg jag att en skum tjej skulle gå av så valde att sätta mig där. Först satt jag mig ytterst sen valde jag att sitta inärst. Aaa ni vet det känns lite varm när man ska sätta sig efter någon och så jaja. Så kom Amanda på bussen och satt sig brevid mig och vi började snacka. Sen gick vi av bussen och så känndes det jätte fuktigt bakom mitt lår. Så gick upp till skolan och så såg jag..... Det var gult blött på mina byxor. Det var det som var varmt och fuktigt. Den jävla tjejen eller ngn annan hade kissat på sätet. Höll på att kräkas. Och sen ringde jag Papi som tur var han hemma och skulle åka sent till jobbet så fick han komma med nya byxor. Asså tänk att det var en skum tjej som satt där som antadligen hade kissat på sig :s Jaja jag låvar det var inte jag som hade kissat på sätet. Blää..
Förlåt för besväret brudar/killar......
Dagens outfit;

Tröja; JC
Byxa; H&M (Inte dem med bussen grejen :s)
Halsband; AV BÄSTAST LINNIE!

Puss Puss alla läsare!

Komentarer
Postat av: Emie!

Euuuw!

2012-01-19 @ 20:51:14
Postat av: Emie

Tänkte lite på det... Och min kompis råkade ut för samma sak och hennes mamma trodde det var nån hemlös person elr nåt sånt, igen blää

2012-01-21 @ 16:05:15
URL: http://emiieslife.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback