Dubbelvolt träning på - G

Hej bloggen!

Nu sitter jag och skypar med kompisar och bloggar samtidigt! På träningen idag å övade vi på dubbelvolter i gropen. Men inte till stående, så "det går bra nu" för oss tycker jag iaf (Ollie) Imorgon Måndag så är det dans och sen gympa. Hoppas vi inte har allt för mkt träningsvärk tycker vi ju! Jag hade ganska ont i mina leder idag men det gick ganska bra iaf! Och idag körde Linnie volt-rondat-flickis-salto GRATTIS LINNIE! Och jag hade en dålig dag så körde bara rondat-flickis-salto och det var nog också en dålig dag för Emie hon körde rondat-flickis-flickis, Och Amie körde rondat-flickis-salto hon också!




Bilder

 

 

 

 

 











Kram Ollie




Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback