Tråkigt att behöva säga..

Jätte tråkigt att behöva göra detta inlägg.. men vi måste. Tycker det är respektlöst eller hur man ska utrycka sig. Igår hade vi 88 följare på bloglovin.. nu 86. Ni som vet att det inte är ni behöver VÄRKLIGEN inte ta åt er. Vi har fått göra SÅNA här inlägg lite då och då när sånt händer, tycker det blir mycket bättre när man gör det. Vi ska INTE böhöva göra det. Klart man FÅR ta bort oss från bloglovin men man kan säga till.. de flesta har vi gjort bloglovin' byte med satt... vi bryr oss ändå inte så mycket om vi inte HAR några följare men känns som att vi blir svikna.. men det är vad vi tycker. Ha en bra dag Kram vi på ziingogirls!

Komentarer
Postat av: Olivia

Jag tar bort alla länkbyten från min blogg nu, tänkte så att du vet. Du kan ta bort länken till min blogg nu om du vill! :)

2012-06-19 @ 20:40:41
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se
Postat av: Emmy

Jag gör alltid bloglovin-byten men jag håller med om att det är sjkt jobbigt när någon tar bort. Det är riktigt fl stil.. :/ Jag har j iaf haft er på min blgolovin väldigt länge vad jag vet!

Era y+o verkar inte fnka btw hahahaha..

2012-06-20 @ 15:27:57
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback