Bilen is my home... not




4 timmars bilresa avklarad om 3 timmar!! Haha jag är på väg hem nuu!! Home lovley home! Hem till Qundrii och Wille, home to my computer, HOME TO MY FRIENDS AND KANINIZAR! Nej men det jag daknat mest är qindri/willeboch mina vänner!! Sen har jag ju såklart haft grymt kul i Garsås!! Detbär nog ett av mina favvo ställen att va på/i. Alla är snälla och alla känner varann, det är likdom jätte mysigt. Sen bor det bara 180 människor där så det e lite öde jämfört med Värmdö men alla e snälla satt..!
Men iaf, om tre timmar är jag hemma o då blire att släppabut qindri o wille o sen köra styrkan. Fullt schema..! HAHA!! Mdn ni har säkert mkt roligare än mig nu då fortsätt med det. Puss //Emelie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback