Djurö Discot



Och jag vet inte varxör bilderna blir snea men orkar inte fixa det.


Ja här kommer då lite redovisning om djurä discot: Jag vet inte riktigt vart jag ska börja (haha).... Men iaf, efter skolan åkte vi hem till Tilda och åt middag och fixade iordning oss, det var ju halloween tema så det blev ganska mörkt smink och ja ni fattar, Tilda gjorde oxå ett sår med latex, det blev sjuuuukt coolt! Sen fortsatte vi till själva discot.... Och när vi kom in annföll pavel och nicklas oss med popcorn.... Sen att vi kastade 2 skålar med popcorn på pavel efter hör ju inte till.... Sen fortsatte discot med shuffle tävling, gangnam style tävling, tryckar tävling och limbo tävling (jag åkte ut när "ribban" var vid knäna på mig...). Jag hade tänkt ta lite bilder men så blev det inte... bara ngn bild på slenderman haha. Men vill iaf tacka 9A som ordnade discot och pavel, nicklas, oscar, matilda, moa, moa, christoffer som fick med oss på discot. Sen nu de frågor som kommit:

Dansade du med någon? Sv; Såklart vad tror ni? Att jag bara skulle dissa Evve elr? Nää vi vann faktist nästan tryckar tävlingen!!

Vem är snyggast av djurö killarna? Sv; Vrf undrar ni?!?

Vad skulle du helst gå på Djurö disco eller lemshaga disco? Hur visst ni att jaggår på lemshaga? Men jag skulle nog välja lemshaga disco, fast vi skulle bjuda med de på djurö.

Var det ditt första disco? Sv; Absolut inte!! men ett av de bästa!!

1. Dansade du med någon? 2. Om inte skulle du svarat ja om någon frågat? Sv; 1. Har redan svarat på det men om ni inte förstog, JA jag dansade med Evve. 2. Asså jag svarar oftast ja när ngn frågar om jag vill dansa, jag tycker inte att dansa med ngn betyder att man är mer än vänner, Det är liksom bara en kul grej man gör på discon.

Det var alla frågor. Om ni undrar något mer e det bara att fråga. Puss //Emelie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback