Morgon- 11/11




Godmorgon alla fina. Tänkte berätta mina planer för dagen... Så då kör vi: Först nu borde jag egenrligen vara sjukt stressad för jag ska ta en buss som går 08.34 här ifrån mig, men nej istället ligger jag kvar i sängen o myser med Quindra, och när bussen e framme vid Värmdö Marknad så hoppar jag av och sen på samma buss som Madde. Vi bussar ut til stallet och väl framme så får jag träffa min älskling igen (thureeeee)!! Vi förbreder sedan maddes häst madicken och så skulle jag tro att det blir en lite lung uteritt. Sem tillbaka i stallet kommer vi få bråttom och behöva springa till bussen (vet av vana). Jag hoppar av vid Holmviksskogen och går till hallen, där blir det fristående träning 13-15 sen kl15 så börjar vanliga träningen. My day. /Emelie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback