I'm so proud of you


Ledsen för suddig bild och för konstigt ljus.
Varit med Linnie hela dagen, först var vi oss min medryttar häst, efter att jag heheh trillat av (pga att jag skulle hoppa över ett dike med vatten i och han började bocka efter för att han tyckte det var kul, heheh måste börja rida med de långa tyglarna igen för han drog ner huvudet och jag måste ju hålla kvar honom för nån meter bort stå Linnie) och då blev Linnie lite rädd, men jag tvingade henne att rida och till¨slut tyckte hon bara det var lite läskigt men mest kul.
Imr blir det studdsmatta med Ollie. Ska lära henne en ny sak som jag och Linnie kom på idag, ni får se sen. Har inte så mkr mer att säga nu. Puss

Komentarer
Postat av: Jonna Peltokangas

Sv; Tack, gör inte länkbyten ;)

2012-05-13 @ 20:43:51
URL: http://jjonnapeltokangas.blogg.se/
Postat av: jwc

sv; bara bra här :) själv då snyggingar?

haha, tackar :)

2012-05-13 @ 20:50:42
URL: http://ymcmbbb.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback