18 Maj 2012


Sitter i sofan nu och kollar på twilight. Är beroende av böckerna, faktist mindra av filmerna eftersom jag läste böckerna förstt och man missar ju såå mkt om man inte läser böckeerna!  Men när jag börjat kolla kan jag inte sluta.
Igår var jag och såg breaking dawn hemma oss en kompis! Asså med det slutet MÅSTE man ju se sista filmen, inte för att jag inte hade tänkt att se den dåh men ändå! Den här gången tänker jag se den på premiären.
Men iallafall alla vet vilka böcker och filmer jag bara kommer se/läsa i framtiden, twilight, twilight och twilght! Är typ mitt liv delat med hästarna och gympan och såklart vissa kompisar.

Var och storhandlade efter att jag och Hugo sett vår "överaskning" och kollat på ny bil med the family , blir en sån där liten man knappt kan sitta 4 personer i.
Var och kollade på Wolkswagen (s?) och där fanns det en bil som hade inbyggt tält, säng ÖVERVÅNING (typ) , matbord och ja den var typ ett helt mini hus!! Ville ha den bilen men vi var ju och kollade på en liten bil så nehä! Puss

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback