Sommarlov med Nike

åh min sötnos!

Världens snällaste & sötaste hund som finns. På sommarlovet ska jag på hundläger med finaste Nike, 3 år har jag gått på Stargogs hundläger. Bästa! Nike är ju inte min hund.. lånehund..
-
Så här började allt; Jag älskar ju hundar väldigt mycket, när jag var mindre så grät jag långa nätter för att jag ville ha en hund. Min bror är alergisk så svaret blev nej. Då fixade mamma så att jag kunde gå på hundläger med en så kallad världens bästa lånehund eftersom jag har ingen hund, jag tvekade lite eftersom jag kände ingen som skulle gå på lägret och så.. sen när jag kom till hundlägret med Nike i hand så visste jag inte hur jag skulle hantera det. Jag var lite osäker om jag skulle klara av att ta hand om en hund i en vecka som sin egna men Nike hjälpte till. Vi hade jätte kul och jag träffade nya vänner från hela Sverige. Så snart om ca en månad sitter jag i bilen påväg till jönköping med världens bästa hund. Efter första hundlägret har jag haft bra kontakt med Nike och hennes matte så jag träffar henne ofta. Känns riktigt bra att jag har fått vara med och lära känna en otrolig härlig hund, tack så mycket! ♥ (hoppas ni förstår mig rätt)

Komentarer
Postat av: cassandra

aw så söt!:D



ställ gärna en fråga i min frågestnd :)

http://cassandrabeckers.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

2012-06-06 @ 14:58:45
URL: http://cassandrabeckers.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback