Someday i hate it and someday i love it

 
Idag står på schemat STRANDEN. Dock efter att Lukas vaknat så vid tre ungefär. Hoppas Olivia är kvar! Och för alla er som undrar ska jag till södersved. Sen om vi  missar (och även om vi inte gör det) så blir det att bygga färdigt bure tillsammans med henne. Efter det hoppas jag kunna siva hos henne!! Hahah det e så kul att ligga och kolla på typ C S I  och sen inte kunna sova så man ligger vaken hela natten hehe. Det blir godis såklart också som en liten present till henne (och vad för gódis säger jag inte för hon läser nog detta)!!
nu ska jag ut och hoppa med Wille, elr jag och han är redan ute men han ligger och sover i skuggan så hoppas han vaknar snart.... et var allt för mig. Puss
 

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback