Påväg

På väg till Olivia nu! Sitter på bussen i brunn..... Den är sen! 
Idag ska vi bygga hinder så har med spik och såg! Hahah busschaffören frågade vad jag skulle ha den till... Och jag sa att jag skulle bygga hinder, då såg han lite konstigt på mig och sen nicka han, då sprang jag på!! Sen hände ungefär samma sak i brunn. 
Iallafall så blir det att bygga hinder idag! Olivia hade någon idé om att bygga ett däck hinder.... Men hur ska vi få tag på ett BILLIGT däck? Har någon någon skrot elr ett däck (141 cm) som bara ligger och skrotar tar vi gärna det! 

Komentarer
Postat av: Elinor

Sv: Jodå allt är bra! Hur är det själv? Visst kan vi göra ett bloglovinbyte. Säg till när ni lagt till mig, så lägger jag till er också :)

2012-07-29 @ 12:12:10
URL: http://elinorsfoto.blogg.se
Postat av: Olivia♥

sv: Härligt!
Vi kör på ett bloglovin byte.
Följ mig skriv vilket nummer ni blev så gör jag samma sak till er sen :D

2012-07-29 @ 16:42:17
URL: http://oliviajudells.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback