En månad....

....Kvar tills jag fyller 12 år! Japp så är det ynst och bossen här! Men nu kom jag på en sak! Hur mycket vet ni egentligen om oss? Om inte ni vet så mycket så kommer iallafall svaret här!- Kortfattat!
 
Olivia Blomqvist Nimbratt: 13 år! Söt och gullig tjej som tar stort ansvar här på bloggen även om update inte varit så grym. Hon ser mest till att vi har en snygg ren blogg med inte massa svamel designer. Och JA vi kommer sätta in en bild på Amie! Olivia (Ollie)gillar alla djur och människor, hennes favvo djur är hund sen kommer väll katt och efter det RÅTTA! Vet inte vad hon fått det ifrån men så är det iaf...  Super tjej!
 
Linnéa Östling: Fyller 13 år i November! Super snygg tjej som man verkligen inte förstår sig på! Hon kan verka helt normal men är helt skum! Nää skoja men hon kan verkligen var svår att förstå sig på när hon: Emelie? Vet du en sak? JAg har FEM fingrar!! Hahah ni fattar! Sjjukt skön tjej iallafall och jag skulle nog inte ha llika n´bra(dålig) humör somjag har om jag inte kännt henne!!
 
Amanda Ölund: Lite av den nyaste här på bloggen! Hin har ju inte heller varit så uppdaterad men nu har hon kommit igång , som ni märker(?)!! 12 år men grymt duktig i allt hon gör, flickis, dubbel volt, tzukha, kullebytta (hahah) ja ALLT!  Hon delar Linnéas humor och är också lite skum (skummiga tjejor).
 
Emelie Nordtsröm: Heter jag! 12 år (snart) Ja vad ska jag säga om mig? Boss är på bloggen, har sista ordet och yada yada... Älskar hästar! Tänker tävla i OS innan jag är 35 (mitt största mål). Hästarna har alltid funnits i mitt liv! Började nör jag var tre år på ridskola!! Kan ni då räkna hur många år jag ridit? Jo exakt 9 år blir det!  Men nog talat om det... Oftast är jag glad men om någon gör något dumt säger jag till! Ja vad mer kan jag säg om mig? Jag har en kanin som heter Wille och snart en till som jag delar med Olivia som kommer heta Quindra. Jag har medryttarhäst men söker en till! Det var allt om mig.
Så hoppas ni haft en bra dag!! Puss

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback