Best in the world, YOU are

UTERITT MED MADDE NU!!!!!!!!! Sista gången med min älskling! sista gången med bäst Madde! sista gången som vi får bocka ikapp! sista gången det är VI. Som ni vet har jag växt ur min älskling Thure. å nu söker jag ny medryttar häst ring/messa mig om ni har tips/behöver medryttare ---> 073 - 562 29 55
Men ska göra det bästa av stunden s´å det blir som sagt en uteritt till stranded , fika (Med Maddes Moda(goda) Mullar(bullar)) , bada, och massa skratt! Puss och kram från mig, Madde, Machicken(Madicken) och VÄRLDENS BÄST  Eliases Thure(Kommer ett riktigt farväl när jag kommit hem).

Komentarer
Postat av: Ida och Alice

sv: visst kan vi göra ett länkbyte, kommentera när bara! :)

2012-07-05 @ 11:34:40
URL: http://idalice.blogg.se
Postat av: Alma & Julia - fotoblogg ..

ja allt är bra, själv ?

2012-07-05 @ 11:35:23
URL: http://photolifee.devote.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback